مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 11:202023-11-14ورزشي

لیگ برتر والیبال| هفته ای با دربی های جذاب و میزبانی بی دغدغه سیرجانی ها


هفته ششم لیگ برتر والیبال مردان فردا با 7 دیدار پیگیری می شود و تیم های شهداب و ایفاسرام اردکان در حساس ترین مسابقه و دربی استان یزد به مصاف یکدیگر می روند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، هفته ششم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان ایران روز چهارشنبه 24 آبان با هفت دیدار در شهرهای یزد، اردکان، تهران (دو مسابقه)، اصفهان، گرگان و سیرجان پیگیری می شود.

از نظر جایگاه دو تیم در جدول، مسابقه تیم های شهداب یزد و ایفاسرام اردکان در سالن اختصاصی شهداب در یزد حساس ترین مسابقه این هفته است که شهدابی ها امیدوار به شکست حریف با امتیاز میزبانی هستند.

در حال حاضر تیم ایفاسرام با چهار برد و 12 امتیاز در رتبه سوم جدول است و شهداب با سه برد و 10 امتیاز در جایگاه چهارم قرار دارد و فاتح سه امتیازی این مسابقه در پایان هفته ششم، جایگاه بالاتر جدول را خود اختصاص خواهد داد.

تیم فولاد سیرجان ایرانیان که با پنج برد متوالی و 15 امتیاز همچنان صدر جدول را در اختیار دارد، این هفته در سالن گهر روش سیرجان میزبان مس رفسنجان است.

به نظر می رسد که شاگردان بهروز عطایی این هفته استرسی برای جدال با حریف ندارند، زیرا مسی ها با دو برد و پنج امتیاز در جایگاه یازدهم جدول قرار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیگ برتر والیبال| هفته ای با دربی های جذاب و میزبانی بی دغدغه سیرجانی ها

لیگ برتر والیبال| هفته ای با دربی های جذاب و میزبانی بی دغدغه سیرجانی ها